Můžeš se tady setkat s muži, kteří usilují o to být lepšími a více autentickými.
Vytváříme jak reálný tak virtuální prostor pro setkávání.
Začalo to někdy před rokem 2000 hledáním mužské energie, spirituality i chlapské party a setkáváním v malých skupinách. Pokračovalo to inspirací dílem Richarda Rohra a jeho Rituálem pro přechod do zralé dospělosti a pokračuje to dodnes stovkami setkání v malých skupinách, víkendovými akcemi pro muže i pro otce a děti, rituály i celostátními setkáními pro stovky účastníků a mezinárodní spoluprací s hnutím mužů po celém světě.
Pro řadu z nás je podstatné přátelství s Bohem, pro všechny jsou oporou kamarádi, které tu nalezli.
Vítáme tě mezi námi a těšíme se na společné putování.
Pavel Hrdina a Martin Šmídek
Ježíšova služba uzdravování: Týdenní shrnutí Neděle Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek Pátý týden cvičení Objevila se žena s duchem, který ji osmnáct let mrzačil. Byla ohnutá a zcela neschopná se narovnat. Když ji Ježíš uviděl, zavolal ji k sobě a řekl: "Ženo, jsi osvobozena od své nemoci." Když na ni vložil ruce, okamžitě se narovnala a začala chválit Boha. -Lukáš 13,11-13 Autorka Nadia Bolz-Weberová se při úvahách nad Lukášovým evangeliem zamýšlí nad tím, jak může být uzdravení bolestivým procesem: Zjistila jsem, že to bolí... nejen bolest z toho, že jsem se poprvé po téměř dvaceti letech postavila rovně, ale protože může pálit být uzdraven - být osvobozena od toho, co nás svazuje, zvláště pokud se se svým trápením příliš ztotožňujeme. Být uzdravena a osvobozena od věcí, o kterých si myslíme, že nás činí výjimečnými, může bolet. Může bolet být plně viděna, i když je to věc, po které toužíme nejvíce. Jako krev vracející se do omrzlých prstů..... Možná vás stáhl dolů duch perfekcionismu nebo duch závislosti nebo duch srovnávání nebo duch nesplněných očekávání nebo duch arogance nebo duch sebelítosti či sebenenávisti nebo jste strženi duchem světa, který vám zlomí srdce a řekne vám, že na tom nezáleží (sama jsem v různých obdobích pocítila gravitační sílu každého z nich), ale nic z toho není kdo jste. Nevím, z čeho jste se uzdravili, ani z jaké současné bolesti se, dá-li Bůh, budete léčit v budoucnu. Ale bez ohledu na to, co je ve vašem životě viditelné nebo neviditelné pro ostatní, bez ohledu na to, z čeho jste se již uzdravili, bez ohledu na to, jaká bolest zůstává skrytá, opravdu bez ohledu na to, Bůh vás příliš miluje, než aby vás nechal neviditelné a (přinejmenším) citově neuzdravené. Fr. Richard Rohr, OFM po DeepL upravil | Jesus’ Healing Ministry: Weekly Summary
Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Week Five Practice There appeared a woman with a spirit that had crippled her for eighteen years. She was bent over and was quite unable to stand up straight. When Jesus saw her, he called her over and said, “Woman, you are set free from your ailment.” When he laid his hands on her, immediately she stood up straight and began praising God. —Luke 13:11–13 Reflecting on Luke’s Gospel, author Nadia Bolz-Weber considers how healing can be a painful process: I found myself wondering if it hurt … not just the pain of standing up straight for the first time in nearly two decades, but because it can sting to be healed—to be freed from what binds us especially if we overly identify with our afflictions. It can hurt to be healed and freed from the things that we think make us special. It can hurt to be fully seen even if it is the thing we long for most. Like blood returning to frostbitten fingers…. Perhaps you are pulled down by the spirit of perfectionism or by the spirit of addiction or by the spirit of comparison or by the spirit of unmet expectations or by the spirit of arrogance or by the spirit of self-pity or self-loathing or pulled down by the spirit of a world that will break your heart and tell you it doesn’t matter (I myself have felt the gravitational pull of each at different times), but none of that is who you are. I do not know what you have healed from, or what current pain that, God willing, you will be healing from in the future. But no matter what it is in your life that is seen or unseen by others, no matter what you have already healed from, no matter what pain remains hidden, no matter no matter no matter, God loves you too much to leave you unseen and (at least) emotionally unhealed. Fr. Richard Rohr, OFM |