Můžeš se tady setkat s muži, kteří usilují o to být lepšími a více autentickými.
Vytváříme jak reálný tak virtuální prostor pro setkávání.
Začalo to někdy před rokem 2000 hledáním mužské energie, spirituality i chlapské party a setkáváním v malých skupinách. Pokračovalo to inspirací dílem Richarda Rohra a jeho Rituálem pro přechod do zralé dospělosti a pokračuje to dodnes stovkami setkání v malých skupinách, víkendovými akcemi pro muže i pro otce a děti, rituály i celostátními setkáními pro stovky účastníků a mezinárodní spoluprací s hnutím mužů po celém světě.
Pro řadu z nás je podstatné přátelství s Bohem, pro všechny jsou oporou kamarádi, které tu nalezli.
Vítáme tě mezi námi a těšíme se na společné putování.

Pavel Hrdina a Martin Šmídek
| Země je zároveň matkou Otec Richard uznává, že božské ženství působilo vždy a všude, i když nebylo potvrzeno nebo dokonce rozpoznáno: Dnes jsme na mnoha úrovních svědky nesmírné touhy po zralém ženství na všech úrovních naší společnosti - od politiky po ekonomiku, v naší psychice, kultuře, vzorcích vedení a teologiích, které se staly příliš bojovnými, soutěživými, mechanistickými a nekontemplativními. Jsme strašlivě nevyrovnaní. Stejně jako samotné Kristovo tajemství, i hluboké ženství často působí v podzemí a tajemnými způsoby a - z této pozice - vytváří mnohem opojnější poselství. Zatímco církev a kultura často upíraly ženám role, úřady a formální autoritu, Božské ženství nadále uplatňovalo neuvěřitelnou moc na kosmické i osobní úrovni. Ženská síla je hluboce vztahová, a proto transformativní, přináší nový život jak z lůna matky, tak ze symbolických hrobů, kde jsme uzamkli svá zranění a bolest. [1] Poslechněte si tuto velkolepě odvážnou báseň z knihy Přísloví 8,30-31: "Byl jsem po boku Božím, mistr řemesla, den za dnem jsem Boha těšil, stále jsem si hrál v Boží přítomnosti, hrál jsem si všude v Božím světě, těšil jsem se z toho, že jsem s lidskými dětmi." "Všude jsem byl po boku Božím, mistr řemesla, těšil jsem se z toho, že jsem s lidskými dětmi." [Otec Richard: Přečtěte si Přísloví 8,22-31 a budete nadšeni i šokováni tímto pojetím Sofie jako ženské stránky stvoření od samého počátku. Kdo měl odvahu takto mluvit v monoteistickém náboženství?"] Mystička a doktorka církve Hildegarda z Bingenu (1098-1179) hlásala ženské aspekty Boha, čímž zpochybnila církev i kulturu. Autorka a duchovní učitelka Mirabai Starrová se zamýšlí nad Hildegardiným významem pro naši dobu: Ačkoli byla Hildegarda mezi svými lidmi uznávána jako světice... v průběhu věků její učení upadalo v zapomnění. Teprve od dvacátého století, ve světle obnoveného zájmu o ženskou spiritualitu, dochází k oživení Hildegardina předávání. Její uznání přírody jako posvátné a její vynikající hudební nadání přímo oslovují náš současný hlad po spiritualitě, která je společensky relevantní a zároveň vášnivě živá. [2] Starr zkoumá Hildegardiny vize: Hildegarda byla zasažena Stvořitelem a okouzlena každým prvkem stvoření. Její mystika je intimně-erotická, dokonce. Vymyslela termín viriditas , aby evokovala bujnou, extravagantní, vlhkou a zelenou kvalitu božství, projevující se jako "zelená síla", která prostupuje vším, co je. Tato životodárná energie je prodchnuta výrazně ženskou kvalitou. Země je zároveň Pro Hildegardu je Syn sice vtělením Svatého [v lidské podobě], ale Matka tvoří samotnou látku, z níž Boží Slovo vychází do světa. [4] Fr. Richard Rohr, OFM přeloženo DeepL | The Earth Is at the Same Time Mother
Father Richard recognizes the divine feminine has been at work at all times and in all places, even when she has not been affirmed or even recognized: Today on many levels, we are witnessing an immense longing for the mature feminine at every level of our society—from our politics to our economics, in our psyche, our cultures, our patterns of leadership, and our theologies, all of which have become far too warlike, competitive, mechanistic and non-contemplative. We are terribly imbalanced. Like the Christ Mystery itself, the deep feminine often works underground and in mysterious ways, and—from that position—creates a much more intoxicating message. While church and culture have often denied women roles, offices, and formal authority, the Divine Feminine has continued to exercise incredible power at the cosmic and personal levels. Feminine power is deeply relational and thus transformative, bringing new life from both the womb and the symbolic tombs where we have locked away our hurt and pain. [1] Hear this magnificently courageous poem from the Book of Proverbs 8:30–31: “I was by God’s side, a master craftswoman, delighting God day after day, ever at play in God’s presence, at play everywhere in God’s world, delighting to be with the children of humans.” [Father Richard: Read Proverbs 8:22–31 to be both enthralled and shocked by this notion of Sophia as the feminine side of creation from the very beginning. Who had the courage to talk this way in a monotheistic religion?] The mystic and Doctor of the Church Hildegard of Bingen (1098–1179) proclaimed the feminine aspects of God, challenging both church and culture. Author and spiritual teacher Mirabai Starr considers Hildegard’s relevance for our time: Although Hildegard was recognized as a saint among her own people . . . over the ages, her teachings faded into obscurity. It has only been since the twentieth century, in light of a renewed interest in feminine spirituality, that Hildegard’s transmission has been revivified. Her recognition of nature as sacred and her outstanding musical gifts directly address our contemporary hunger for a spirituality that is both socially relevant and passionately alive. [2] Starr explores Hildegard’s visions: Hildegard was smitten with the creator and enamored by every element of creation. Her mysticism is intimate—erotic, even. She coined the term viriditas to evoke the lush, extravagant, moist, and verdant quality of the Divine, manifesting as the “greening power” that permeates all that is. This life-giving energy is imbued with a distinctly feminine quality. The earth is at the same time For Hildegard, the Son may be the incarnation of the Holy One [in human form], but the Mother forms the very stuff from which the Word of God issues forth into the world. [4] Fr. Richard Rohr, OFM |